PLATBA

Hotově - při osobním odběru zaplatíte zboží v hotovosti v sídle naší společnosti nebo v provozovnách, poté vám bude zboží vydáno. 

Dobírka - platba při převzetí - je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou. Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 21 Kč. 

Platba kartou - Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. 

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.  Platba bankovním převodem
Loga banky
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Kontakty
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

DOPRAVA

I. Úvodní ustanovení

1. Internetový obchod provozuje OBZOR, výrobní družstvo Zlín, se sídlem Zlín, Na Slanici 378, PSČ 763 02, IČO 00030988, které je zapsáno v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod spis. zn. odd. DrXXXVIII, vložka 510 (dále jen ,,prodávající”).

2. Tyto dodací podmínky se vztahují výhradně na spotřebitele, tedy každého člověka, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná (dále jen ,,kupující“).

3. Závazné jsou dodací podmínky ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího ke dni odeslání elektronické objednávky kupujícím. Vztahy neupravené těmito dodacími podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, jakož i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

4. Tyto dodací podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy.

 

II. Práva a povinnosti

1. Předpokládaný termín plnění je uveden v potvrzení objednávky. V odůvodněných případech může prodávající termín plnění prodloužit.

2. Zboží je dodáváno dle výběru vámi zvoleného v objednávce:

Při objednávce z e-shopu nad 1815 Kč (1500 Kč bez DPH) je doprava zdarma.
a) Obchodní balík - Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po podání balíku. Nezastihne-li Vás doručovatel na uvedené adrese, lze zboží vyzvednou do 7 dnů na poště. Cena poštovného a balného je 100,- Kč, při dobírce se účtuje manipulační poplatek 21,- Kč (celkem poštovné a balné 121,- Kč vč. DPH).

b) Osobní odběr na našich výdejních místech:

- OBZOR, výrobní družstvo Zlín, Zlín - Louky, ul. Růžová 288

- OBZOR, výrobní družstvo Zlín, Uherské Hradiště, Stará Tenice 1213

- OBZOR, výrobní družstvo Zlín, Olomouc, tř. Svornosti 2

Na vyzvednutí máte 5 pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení zprávy o připravenosti zboží k odběru. Osobní odběr je zdarma, pouze v případě požadavku na zabalení zboží do kartonu účtujeme balné ve výši 20,- Kč.

c) WE/DO (dříve Uloženka) výdejní místa v ČR - osobní odběr na pobočkách WE/DO. Zásilku si můžete na pobočce WE/DO (Uloženky) vyzvednout ihned, jakmile Vám přijde e-mail nebo SMS s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo po jehož sdělení obsluze Vám bude zásilka vydána. Cena poštovného a balného je 85,- Kč, při dobírce 106 Kč.

3. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení ve vlastnictví prodávajícího.

4. Za splnění termínu plnění se považuje dodání předmětu plnění kupujícímu ve výdejním místě prodávajícího nebo předání předmětu plnění prvnímu tuzemskému dopravci. Je-li sjednán osobní odběr, je za splnění termínu plnění považováno také písemné sdělení (email) prodávajícího adresované kupujícímu, že předmět plnění je připraven k expedici. Odklad převzetí předmětu plnění kupujícím nemá vliv na splnění termínu plnění.

5. Nebezpečí ztráty, poškození, zcizení či jiné škody na zboží přechází na kupujícího v případě osobního odběru okamžikem převzetí zboží od prodávajícího. V ostatních případech, je-li předmět plnění přepravován v souladu s přepravními pokyny kupujícího, přechází nebezpečí ztráty, poškození, zcizení či jiné škody na zboží na kupujícího okamžikem předání zboží poštovnímu přepravci či prvnímu dopravci za účelem dopravy předmětu plnění kupujícímu.

6. Při převzetí zásilky doporučujeme kupujícímu překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je nutno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Kupující tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo kupujícího uplatnit reklamaci u prodávajícího.

Zboží do Slovenska nezasíláme. Pokud jste ze Slovenska a máte zájem o produkty, kontaktujte našeho obchodního zástupce na Slovensku. 

Obchodní zástupce SK

EPM Elektrobečov, s.r.o.

Pod Urpínom 4

Banská Bystrica

Obchodní oddělení SK

tel.: +421 903 497 992

tel.: +421 905 294 782

fax: +421 484 190 138

epmeb@epmeb.sk

valastan@epmeb.sk